Integrates production, sales, technology and service

Tubi di acciaio senza saldatura di precisione trafilati a freddo

Pruduzzione è metudi di fabricazione.

Sicondu i diversi metudi di produzzione pò esse divisu in tubi laminati à caldu, tubi laminati à friddu, tubi trafilati à friddu, tubi estrusi, etc. A maiò diffarenza trà u tubu d'acciaio senza saldatura trafilatu à friddu è u tubu d'acciaio senza saldatura laminatu in caldu hè chì a precisione di u friddu -drawn tubu d'acciaio senza saldatura hè megliu cà quellu di tubu d'acciaio senza saldatura laminata à caldu, a precisione generale di tubu d'acciaio senza saldatura trafilata à freddo hè di circa 20 di seta, mentre chì a precisione di tubu senza saldatura laminata in caldu hè di circa 100 seta, cusì friddu-drawn. tubu d'acciaio senza saldatura hè a prima scelta per a fabricazione di machining, a fabricazione di parti.
1. pipa senza saldatura hot-rolled hè generalmente pruduciutu in unità di rolling tubu autumàticu.I billetti solidi sò inspeccionati è sbulicati da i difetti di a superficia, tagliati à a lunghezza necessaria, centrati nantu à a faccia finale di l'estremità perforata di a billetta, dopu mandati à un fornu di riscaldamentu per riscaldamentu è perforatu nantu à una macchina perforatrice.In a perforazione mentre rotate è avanzanu continuamente, sottu à l'azzione di i rulli è a cima, a cavità interna di u billet hè furmatu gradualmente, chjamatu hairpin.Allora mandatu à u mulinu di laminazione automatica per cuntinuà à rotulà.Assemblatu da a machina di equalizazione per equalizà u gruixu di u muru, da u sizing (riduzzione di diametru) di a macchina (riduzzione di diametru), per scuntrà e specificazioni.L'usu di a pruduzzione cuntinuu di laminazione di tubi d'acciaio senza saldatura laminata à caldu hè un metudu più avanzatu.
2.if vo vulete pè ottene taglia più chjuca è pipa senza saldatura megliu qualità
3.u mètudu extrusion hè circa billet riscaldata pusatu in un cilindru extrusion chjusu, bar perforated è verga extrusion inseme cù u muvimentu, cusì chì i parti extruded da u più chjuca estrusioni pirtusu die.Stu metudu pò pruduce pipa d'acciaio di diamitru più chjucu.

Usi
tubu 1.seamless hè largamente usatu.U tubu senza saldatura di u scopu generale hè rotulatu da l'acciaio strutturale di carbonu ordinariu, l'acciaio strutturale di bassa lega o l'acciaio strutturale in lega, l'assortimentu di produzzione, utilizatu principalmente cum'è pipeline o parti strutturali per u trasportu di fluidi.

2.Supplied in trè categurie sicondu usi differente.
a 、 Furnitu secondu a cumpusizioni chimica è e proprietà meccaniche.
b 、 Furnitu secondu a pruprietà meccanica.
c.Fornitu secondu a prova idraulica.I tubi d'acciaio forniti secondu a categuria a è b sò ancu sottumessi à l'idrotesting s'ellu sò usati per sustene a pressione di u liquidu.

3.tubi senza saldatura per scopi speciali includenu tubi senza saldatura per caldaie, tubi senza saldatura per a geologia è tubi senza saldatura per u petroliu, è assai altri.


Tempu di Postu: Aug-04-2022